שלושת הטיפים הכי חשובים שיעזרו לכם להתמודד עם כאב גב תחתון

אחרי פריצת דיסק .הוא מטריף אותנו הכאב הזה שלא רוצה לעזוב אותנו

כל היום ואנחנו רק מתפללים שהוא כבר יעלם וייתן לנו קצת שקט ומנוחה. יש לנו 3 טיפים חשובים שיעזרו לכם להתמודד נכון עם כאב הגב.

טיפ ראשון- לתרגל 10 דק’ פעמיים ביום מס’ תרגילים פשוטים של יוגה טיפולית שעוזרים להניע את המקום הכואב ולשחרר את המתח שהצטבר.

טיפ שני- לעצום עיניים ולקחת כמה נשימות להירגע ואז להתחיל לשלוח את הנשימה למקום הכואב ולהרפות אותו עם כל נשיפה שאנחנו מוצאים את האוויר לשחרר את המתח והכאב ועם כל שאיפה שאנחנו מכניסים את האוויר להכניס הרבה בריאות והרגשה טובה לגוף. לנשימה יש קשר רב להרגשה שלנו, כשאנחנו סובלים מכאב וממתח הנשימה שלנו מתקצרת ומאבדת מהשקט והיציבות שלה וזה משפיע על ההרגשה שלנו ואנחנו מתחילים לנשום מהפה ומאבדים את היכולת להתמודד עם הכאב והמתח גדל. לכן יש חשיבות גדולה לנשום מהאף, נשימה שקטה ויציבה. המתח יורד והגוף משתחרר לאט לאט והיכולת להתמודד עם הכאב גדלה.

טיפ שלישי- למתן את כל הפעילויות שלנו באותו היום ולעשות רק את הדברים הכרחיים. חשוב לתת לגוף את המנוחה שהוא מבקש. לעשות דברים שמרגיעים ועושים לנו טוב. גם לגוף וגם לנפש. לדוגמא: הליכה קצרה בטבע עוזרת לשחרר את הגב ממתח, מרגיעה ועושה לנו טוב. . הרבה בריאות גיא ואיריס.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *